ukhwah dicelahan debat.....

Bismillahirrahmanirrahim…Alhamdulillah… Pakej berdebat tenaga 3 hari 2 malam di Irbid telah pun selesai. Harapan meraih kemenangan digalas kemas, memperbaiki reputasi yang pernah terundum.

Tanggungjawab dipikul agar semua bisa meraikan keindahan ukhuwah dalam perdebatan. Agar perdebatan sihat menghadiahkan suatu yang menjadi tunjang kepada keakraban yang telah ada. Atau pun keakraban yang bakal ada.

Ya Allah…kumohon sedikit kekuatan MU dan sedikit kesabaran MU untukku hadapi hal-hal yang telah aku hadapi, hal-hal yang sedang aku hadapi juga hal-hal yang bakal aku hadapi.

Juga keserasian sesama ahli memberikan impak yang banyak membantu. Terima kasih adik2. Teruskan usaha kalian, teruskan semangat kalian. Keikhlasan kalian semoga diperhitungkan Allah dengan suatu yang terbaik.

Dan juga tidaklah kejayaan itu menggambarkan perjalanan kepadanya suatu yang baik, panjatkan rasa syukur serta pohonkan kemaafan dengan nilai taubat yang benar. Dan juga tidaklah kegagalan itu menggambarkan perjalanan kepadanya suatu yang tidak baik. Redha pada hati, aktif pada akal mencari riak memperbaiki kegagalan itu.

Wallahu’alam…

mawarOREN…alya_karismaIV2011-04-02

Comments

ahahhaha...akak..tahniah buat akk!!OLAHRAGAWATI 2..!!ngehehehhe...apapun,klu sakit kaki lagi,jangan segan2 minta urut ya..ahhahaha
mAw@rOreN said…
syukran wa, hehehe....nanti akan dtg kita usaha gempak sama semua urdun jamiah ya wa and rangkul mana yg termampu insyaAllah........

Popular Posts