nur ceriakan hari aku dan dia

Bismillahirrahmanirrahim..... Subhanallah Alhamdulillah Lailahaillallah Allahuakbar.... Terima kasih Allah di atas setiap kuriaanMU. Tiada pernah menjangka suatu yang mustahil bagiku dulu.Kini aku KAU kurniakan hadiah yang paling istimewa. Setiap cebis pengalaman yang kuhadapi di setiap minit perjuanganku menjadikan aku lebih menghargai hari yang sudah.

"Ketenangan" yang KAU hadiahkan menyinari kehidupan kami untuk kami terus sabar dan tabah menghadapi setiap dugaan yang tiba.
"Keamanan" yang menyamankan segenap kehidupan yang sedang diratahi seadanya.
InsyaAllah semoga menjadi "kejayaan" bermulanya suatu "pemmulaan" kisah baru aku dan dia.

Kehadiran kurniaan MU yang mengajar aku untuk sabar, mengajar aku untuk kuat, mengajar aku untuk berkorban..... Jauh di sudut hati hadirnya suatu ketenangan.

Ya Allah, kumohon bantuanMU untuk kami membina keluarga yang sakinah, mawaddah dan rahmah. Juga kumohon bantuan Mu untuk kami mendidik nya menjadi hambaMU yang solehah,....

aminnnn........

mawaroren@yahoo.com

Comments

Popular Posts