Pengorbanan si gadis kecil (kaulah penawar)

17/2/2016:Rabu
Allahu akbar,  lailahaillallah.. Lantunan gema azan mengejutkan aku dari lena. Gadis kecil itu juga kebiasaan dia menjadi tolakan yang kedua membuat aku gagah untuk bangun. Terima kasih Allah atas kurniaan Mu.  Terima kasih husband, terima semua terutama si gadis kecil itu.
Rengekan manja dibuat buat mahukan susu.
Kelas terakhir minggu ini. Aku persiapkan diri dan juga gadis kecil itu. Begitulah rutin awal 4 hari setiap minggu.
Jam 7.55pagi. Pinggang dan perut ku terasa nyeri. 2nd day period. Tp bagaimana mungkin. Aku tunggu seketika sakit nya tak surut. Skip kelas 1st.
Aku cuba rehat utk seketika. Tp lazimnya mana mungkin ibu ini bisa rehat bersama gadis kecil. Sakit dah tak seperti sakit.
Tapi gadis kecil itu tetap cuba menghiburkan aku untuk aku kuat dan tenang. 

Comments

Popular Posts